سیاوش خیرابی گل
سیاوش خیرابی گل

دوست داشتنی ترین فرشته


ویژه برنامه سنفونی مقاومت

سلام بچه ها حالتون خوبه؟

دیروز بعد ازظهر آقای خیرابی  در ویژه  برنامه شبکه  تهران حضور داشت ...

و متاسفانه من دیر مطلع شدم ونشد بهتون اطلاع بدم

ولی اگه خواستید برنامه رو دانلودکنید وببینید

به سایت دوستم نهال عزیز مراجعه کنید  ( www.siavashkheirabi.ir )

ایــنم یه عکــس از برنامه :

 

 

----------------------

دوست عزیزی هس که میاد با اسم مردم کامنت میده!

دوست عزیز دوبار تاحالا کامنت دادی با اسم دوست من هیچی نگفتم واحترامتو نگه داشتم ...

اگه برای بار سوم با اسم کسی کامنت بدی

*(مجبـــورم جـــور دیگــــه ای باهـــات برخـــوردکنــم)*

------------------------

دوستون دارم کلـــی زیاد

تا آپ بعدی بابای

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ziziemdad
ساعت1:19---21 مرداد 1393

ویرایـــش


--------------------------------------------------


پاسخ:هاهاها نه اجی جون مرسی خودم بایدباهاش برخوردکنم


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت21:39---19 مرداد 1393

باشه اجی یادداشت کن
ههههههههههه
اقا کجا ادرسمو بفرستم؟؟؟
اره بیا اجی راحت میشم ^_^
جونمی تو اخه

--------------------------------------------------


پاسخ:شما نفســی


Negin
ساعت18:19---19 مرداد 1393

سلام عطیه جونم ... یه سوال ... شما کاری کردی که نظرات همه میاد وسط ؟؟؟ راستی بابت نظراهم ممنونم خانمی

--------------------------------------------------
پاسخ:سلام گلم

جانـــم؟

آره عزیزم خودم اینجوریش میکنم

وظیفس خانومی



dina
ساعت16:57---19 مرداد 1393

منم ازت ممنونم

--------------------------------------------------


پاسخ:فــدایu


ریحانه
ساعت16:42---19 مرداد 1393

برنامه خوبی بود

*
من نمیدونم بعضیا با بعضی حرفاشون واقعا به چی میرسن

--------------------------------------------------
پاسخ:اره:)نمیدونم به خدا



dina
ساعت16:36---19 مرداد 1393

مطمئن باش جای من بودی و از همه جا بی خبر همین فکرو میکردی اگه باعث ناراحتید شدم معذرت میخوام ایشون نمیدونم قصدشون چیه که همچین کارایی میکنن چون من دشمنی هم نداشتم نمیدونم حالا چرا من رو

معلومه که علاقه زیادی هم درن رابطه های چد نفرو خراب کنن
ایشون وب دارن ؟ آدرسشونو میدونی ؟

--------------------------------------------------


پاسخ:والا به خدا چندماه بود اعصاب مارو ریخته بودبه هم

نه عزیزم فقط راجب همه چیز زودقضاوت نکن فقط همین

اینجور آدما کمبوددارن تعجب نکن

نه خانومی من دیگه ازاین چیزاخبری ندارم



dina
ساعت16:24---19 مرداد 1393

مشکلی نیست هرکی بوده حتی اگه صمیمی ترین دوستمم بوده برای مهم نیس
اگه خودتم جای من بودی همین فکرو میکردی چون اصلا با جور در نمیاد که یکی بتونه این طوری حدس بزنه

---------------------------------------------------
پاسخ:آخه عزیزمن براثرمرور زمان مافهمیدیم این شخص میره تو وبلاگای ثبت شده توی لینکای ماوبه همه کامنت میده وکامنتای مثل هم.یه ذره فکرکنی قشنگ ضایع پیداس



Negin
ساعت16:18---19 مرداد 1393

سلام اپــــ♥ـــم خوش حال میشم بیای

--------------------------------------------------
پاسخ:سلام چشم حتما



dina
ساعت16:16---19 مرداد 1393

ویرایش

--------------------------------------------------


پاسخ:باشه ولی زودقضاوت کردی


dina
ساعت16:10---19 مرداد 1393

پس از کجا فهمیدی ؟ من نتظرو تایید نکردم پطوری فهمیدی ؟ ازت توقع نداشتم

--------------------------------------------------
پاسخ:برو وبلاگت کامنت دادم

این پسره آزارداره اهمیت نده



dina
ساعت15:54---19 مرداد 1393

نکنه خودت بدی ؟!!!!!!!

--------------------------------------------------
پاسخ:نه عزیزم مگه من دیوونم



dina
ساعت15:25---19 مرداد 1393

مگه میشناسیش ؟ منکه اسمشو نگفتم چطوری فهمیدی ؟

--------------------------------------------------
پاسخ:ازطریق علم غیب!



دریا
ساعت13:45---19 مرداد 1393

قربونت برم من دیگه...!!!

---------------------------------------------------
پاسخ:خدانکنــه فداتشم



دریا
ساعت13:13---19 مرداد 1393

آره دارم.برای چی اس بدم عزیزم؟؟؟

--------------------------------------------------
پاسخ:هیچی گفتم اگه دوست داری



دریا
ساعت12:50---19 مرداد 1393

به به!!!
آپای شمام عالیه عزیزم.منم دیگه خبرنمیدم آپم.
آخه زیادن به یکی خبرمیدی اون یکی میمونه.
مرسی که اومدی عزیزم

--------------------------------------------------
پاسخ:فــدایu

باش گلم هرجورراحتی

قربونت



dina
ساعت12:41---19 مرداد 1393

لطفا نظر قبلی رو پخش نکن مرسی

-----------------------------------------------------
پاسخ:باشه خانومی

فدای تو



dina
ساعت12:40---19 مرداد 1393

ویرایش

----------------------------------------------------


پاسخ:نه عزیزم این آشناس

اون یکی دیگس



نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت12:36---19 مرداد 1393

مرسی عطیه خانومی لطف داری جیگر مننننن

فدای توووووووووووووووووووو

اخه تا میام یه اپو جمع کن دوباره یه اپ دیگه میذارمممممممممم

هاهاهاها

شما تاج سر مایی اقا اگه راحتی خب بکش دیگه !!!؟

هههههههههههه

--------------------------------------------------
پاسخ:قربون تو

اشکال نداره سخت نگیر

شوخی نکن میاما



نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت12:26---19 مرداد 1393

اپم عطیه جونم

--------------------------------------------------
پاسخ:اومدم



نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت12:03---19 مرداد 1393

پس چقدر ادمای مزاحم پیدا میشه
ولی عطیه جو شما خودتو ناراحت نکن اجی

----------------------------------------------------
پاسخ:اره آدمای بیکار زیادن

نه منکه کاری به این کاراندارم



نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت12:03---19 مرداد 1393

سلام سلام
ببخشید اون کامنتو برات اشتباهی فرستادم
باید برا رها میفرستادم
معذرت اجی جووووووووووونم

--------------------------------------------------
پاسخ:سلام اشکال نداره عزیزم



نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت11:38---19 مرداد 1393

سلام گلم خوبی ؟؟؟
عزیزم منو با همون اسمیکه کامنت گذاشتم لینک کن
بوس

--------------------------------------------------
پاسخ:سلام عزیزم مرسی توخوبی؟

لینک که هستی!



Negin
ساعت10:45---19 مرداد 1393

سلام ... عطیه جونم دستت درد نکنه مثل همیشه عالییییییی

--------------------------------------------------
پاسخ:سلام نگین جون لطف داری

فدای تو



نادیا
ساعت2:43---19 مرداد 1393

ســلام عطی جون خوبی؟شمارتومیشه بدی؟

--------------------------------------------------
پاسخ:سلام نادیاخانوم گل مرسی توخوبی؟

چه عجب یادی ازماکردی.

عزیزم منکه نمیتونم شمارمواینجابنویسم!

توشمارتوخصوصی بفرست



نهال(سایت سیاوش خیرابی)
ساعت2:23---19 مرداد 1393

مثلامیخوای چیکارکنی؟

--------------------------------------------------
پاسخ:کـــاری میکــنم کــه مرغـــای آسمونـــم بــــه حالـــت گــریه کنــن....

فقــط اگه « یـــک » باردیگـــه کامنــت بااســـم مردم بدی میبینی چیکارت میکنم....

کاری میکنم اشکت دربیاد.......ببین کی گفتم



نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت23:22---18 مرداد 1393
ره ولی خیلی وقت میبره اما همینکه بچه ها کارشون راه بیفته بسه
ولی واسه سری های بعد یاد گرفتم
مسی گل من
بوس^_^


نیره ( سیاوش خیرابی -لایک نیوز)
ساعت23:21---18 مرداد 1393

ره ولی خیلی وقت میبره اما همینکه بچه ها کارشون راه بیفته بسه
ولی واسه سری های بعد یاد گرفتم
مسی گل من
بوس^_^
یه سوال چی شده ؟؟؟؟ البته اگه دوس داشتی بهم بگو

--------------------------------------------------
پاسخ:اره عزیزم اونجوری بهتره

فدای تو.مــااچ

هیچی فقط یه نفرهس میادبا اسم دوستای من کامنت میده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 18 مرداد 1393برچسب:,  توسط عطیه  |

 

 



سلام عطیه هستم.یکی ازطرفدارهای پروپاقرص سیاوش خیرابی .مثل داداشم دوستش دارم.وامیدوارم بااین وبلاگ نقشی درپشرفت ایشون داشته باشم.امیدوارم لحظه های خوبی دراین وبلاگ داشته باشید...


 

 

 توجه توجه توجه
 تـــوجـــه
 فست فود کنجــد
 ویژه برنامه سنفونی مقاومت
 دوستای قدیمی--->آوای باران--->برسام
 مختلــف
 اختصاصی+برنامه فصل نیایش+برزیل
 ...
 تــــــوجــــــه!!!
 20سال رفاقت--->اختصاصی
 متــا سفـــــــم...
 siavash...barsam
 مختلف...
 فیلم سینمایی استخر
 :(+برگشت به ایران+سالوادور
 حیف...
 2014
 ...
 Rio De Janerio+Stadiums
 Different

 

مهر 1393
شهريور 1393
مرداد 1393
تير 1393
خرداد 1393
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392

 

عطیه

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سیاوش خیرابی گل و آدرس kheirabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاوش خیرابی بهترین
تــنـــــهایــــ شبــــگـرد
بـــه زیبایـــی باران
*...*.بــ ــــی تــــ ــــ ـــو.*..*
@سیاوش خیرابی@
والیبال
siavashkheirabi
مادنباله نگاه زیباهستیم نه چشمان زیبا...ماه عسل93
خنده
کمیاب ترین عکسهای سیاوش خیرابی
آلونک
هرچی دلت بخواد
فقط چندلحظه به من فکرکن
گاهی شادی گاهی غم
آوای عشق
پیج سیاوش خیرابی دراینستاگرام
دختری باموهای مشکی
عاشقانه ای برای سیاوش...
*سیاوش خیرابی*
تک ستاره قلبم...
سایت رسمی سیاوش خیرابی
وبلاگ طرفداران سیاوش خیرابی
هرچی بخوام
سوپراستار(میلادکی مرام وسیاوش خیرابی)
*****siavash kheyrabi*****
داداش گلم سیاوش خیرابی
..*.>>هواداران سیاوش خیرابی<<.*..
طرفداران سیاوش خیرابی
دوست داشتنی ترین فرشته
عاشقان نیوشاضیغمی
عکس های سریال آوای باران
فقط سیاوش خیرابی
کافه برفی
عشقم سیاوش خیرابی
علی ضیاستاره ی درآسمان کاشان
مهسادخترایرونی
بهترین هابرای عشقم
عاشقان مرتضی پاشایی
اختصاصی آزاده زارعی
تک ستاره قلبم احسان علیخانی
سیاوش خیرابی تک ستاره ی قلبم
هواداران سیاوش خیرابی
بهترین هنرمندسیاوش خیرابی
هواداران سیاوش خیرابی
$$$$$سیاوش خیرابی-لایک نیوز$$$$$
سیاوش خیرابی
گل پونه
"سیاوش خیرابی تنهاعشق من"
سایت سیاوش خیرابی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
پیج فن طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام وحیدحامد
اینستاگرام طرفداران سیاوش خیرابی
اینستاگرام نهال جون
اینستاگرام سیاوش خیرابی
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 4658
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 755
تعداد آنلاین : 4